Garantie & Klachten

Melden van Transportschade/Klachten
We doen ons uiterste best om je bestelling zorgvuldig te verpakken. Helaas kan er tijdens transport iets beschadigd raken of kan er een foutieve levering plaatsvinden.

Wat moet je doen?
Controleer bij ontvangst altijd meteen alle artikelen. Meld eventuele schade of klachten binnen 2 werkdagen na ontvangst via een e-mail naar: info@topkadootje.nl. (Na deze periode kunnen we geen schadegevallen of klachten meer behandelen).
Stuur in je e-mail foto’s mee van zowel het beschadigde artikel als van de doos (verpakking) waarin het artikel is ontvangen.
Binnen 2 tot 3 werkdagen nemen wij contact met je op om tot een passende oplossing te komen.

Garantie
De fabrieksgarantie is afhankelijk van het product. In de meeste gevallen geldt een garantietermijn van 1 jaar, maar dit kan door de fabrikant worden aangepast. De garantie is alleen geldig voor de oorspronkelijke koper van het product en is niet overdraagbaar.

Wat valt niet onder de garantie?

  • Schade veroorzaakt door onzorgvuldig gebruik of het niet naleven van de gebruiksvoorschriften.
  • Producten die aan slijtage onderhevig zijn.
  • Montage, installatie of reparatie uitgevoerd door iemand anders dan een medewerker van BSB Shop.
  • Gebruik van niet-originele onderdelen.

Klachten
Mocht er onverhoopt iets niet helemaal naar wens verlopen, raden wij aan om je klacht eerst bij ons te melden via een e-mail naar info@topkadootje.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten in te dienen via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform vind je op http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog niet elders in behandeling is genomen, kun je deze via het platform van de Europese Unie indienen.